Dostawa

Nasi klienci mogą skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  • przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (przedpłata lub za pobraniem) – czas realizacji zamówienia do 24h + czas dostawy DPD zazwyczaj 1 dzień roboczy
  • paczkomaty InPost – czas realizacji zamówienia do 24 h + czas dostawy przewoźnika zazwyczaj 1 dzień roboczy
  • odbiór osobisty dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 pod adresem: Zdrowy Tydzień, ul. Podhalańska 4, 34-700 Rabka-Zdrój

Koszt dostawy:

  • koszt dostawy podany jest w koszyku podczas składania zamówienia i wyboru formy dostawy
  • zamówienia powyżej kwoty 300 zł – wysyłamy GRATIS

Zamówienia w naszym sklepie internetowym realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 zazwyczaj natychmiast, a maksymalnie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku wybrania opcji płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Do tego czasu należy dodać czas dostawy konkretnego przewoźnika, który jest podany na stronie internetowej przewoźnika, i wynosi on zazwyczaj jeden dzień roboczy, a maksymalnie 2 dni robocze.

Zamówienia otrzymane przed godz. 11 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia!

UWAGA! Zależy nam, aby wysyłane do Państwa produkty dochodziły do Państwa świeże i nie traciły nic ze swej cennej wartości, dlatego produkty wymagające szczególnie krótkiej dostawy wysyłamy kurierem max. do czwartku, aby uniknąć przetrzymywania towaru w magazynach kurierskich w ciągu weekendu. Towar wymagający szybkiej dostawy zamówiony w piątek wyślemy kurierem dopiero w poniedziałek.

W przypadku niedostarczenia przesyłki kurierskiej w terminie 3 dni roboczych należy pilnie skontaktować się ze sklepem Zdrowy Tydzień mailowo: sklep@zdrowytydzien.pl lub telefonicznie pod numerem +48 509 800 962.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera. Uszkodzenie taśmy, kartonu, podejrzenie naruszenia zawartości proszę zgłosić doręczycielowi, należy sporządzić protokół szkody nie przyjmując przesyłki. Spisanie protokołu stanowi podstawę do złożenia reklamacji i skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.

Dostawa zamówionych towarów odbywa się̨ na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub za granicą.

W przypadku zamówienia, które miałoby zostać́ dostarczone poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, Klient powinien skontaktować́ się ze sklepem mailowo, na adres: sklep@zdrowytydzien.pl lub telefonicznie, na numer: + 48 509 800 962 w celu indywidualnego ustalenia warunków realizacji takiego zamówienia, w tym w szczególności kosztów dostawy produktów objętych takim zamówieniem.

UWAGA! Zdrowy Tydzień nie wysyła za granicę przesyłek pobraniowych (płatnych gotówką przy odbiorze).

Przewiń do góry