Odstąpienie od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym „Zdrowy Tydzień” w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia, w którym:
-weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub osoba trzecia wskazana przez Państwa, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia, na przykład wysyłając pismo pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
Oświadczenie można przesłać:
- pisemnie na adres: Zdrowy Tydzień, ul. Podhalańska 4, 34-700 Rabka-Zdrój,
- e-mailem (skan podpisanego oświadczenia): sklep@zdrowytydzien.pl
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy : Odstąpienie od umowy .
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakich użyto przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie.
Warunkiem dokonania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas zwracanego towaru.
Zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Zdrowy Tydzień, ul. Podhalańska 4, 34-700 Rabka-Zdrój
w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.
Uwaga: Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Wymiana towaru
Jeśli po otrzymaniu towaru okaże się, że nie spełnia on Państwa oczekiwań, istnieje możliwość wymiany produktu na inny z oferty „Zdrowy Tydzień”. W przypadku braku dostępności wskazanego produktu możliwe jest jedynie odstąpienie od umowy.
O zamiarze wymiany prosimy poinformować nas:
- -e-mailem: sklep@zdrowytydzien.pl,
- -telefonicznie
-w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Warunki wymiany:
- od daty odebrania przesyłki nie minęło więcej niż 14 dni,
- produkt nie był używany ani nie został uszkodzony.
Koszty wymiany (wysyłki w obie strony) ponosi Klient.
Przykładowy wzór wymiany : Formularz wymiany
Towar do wymiany należy przesłać na adres:
Zdrowy Tydzień, ul. Podhalańska 4, 34-700 Rabka-Zdrój
z dopiskiem „WYMIANA”.
Uwaga: Nowy produkt wysyłamy po otrzymaniu towaru przeznaczonego do wymiany.
Zgłoszenie reklamacyjne
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towarów:
- w przypadku Klientów będących konsumentami na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w Kodeksie cywilnym, w szczególności w zakresie zgodności towaru z umową;
- w przypadku pozostałych Klientów (przedsiębiorców) – na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w szczególności dotyczących rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać mailowo na adres:
- sklep@zdrowytydzien.pl
W treści zgłoszenia prosimy zawrzeć:
-numer paragonu/faktury,
-opis wady produktu,
-zdjęcia reklamowanego towaru,-informację, czego oczekują Państwo w związku ze złożoną reklamacją (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Przykładowy wzór formularza reklamacyjnego : Formularz reklamacji
Brak któregoś z powyższych elementów w zgłoszeniu reklamacyjnym złożonym przez konsumenta nie stanowi przeszkody w jego rozpatrzeniu. Przesłanie pełnej dokumentacji może jednak przyspieszyć procedurę.
Pliki do pobrania:
